Znowu Dziesięć Przykazań
Oferta Nr 6

O. PIOTR M. SOCHA OFMCONV

Obraz dla artykułu: Znowu Dziesięć Przykazań<br />Oferta numer 6

Jak tu ogarnąć najpopularniejsze i chyba najczęściej łamane przykazanie, jakie dał Bóg. Ktoś zapyta: a jak ja to policzyłem, a skąd mam takie dane. A już odpowiadam. Wystarczy wyjść na ulicę, włączyć telewizor, wejść do sklepu. Wszystko kojarzy się z seksem, wszystko jest rozerotyzowane. Żeby coś sprzedać, należy to skojarzyć z piękna kobietą, a produkt będzie szedł jak woda. Produkt jest ważniejszy niż człowiek i tu jest chyba sedno łamania tej oferty Boga.

Przemysł pornograficzny stara się zdobyć swych klientów już wśród najmłodszych dzieci. Ta bezczelność w wdzieraniu się do niewinnego serca ma jeden cel – zdobyć pieniądze. Do niedawna dzieci mniej więcej do 11. roku życia były w stanie latencji – uśpienia seksualnego. Dziś coraz młodsze dzieci reagują ironicznym śmiechem, gdy, np. proponuje się im wyjście na spacer na lody. Pokazuje to, że w ich umyśle zaczynają się rodzić chore skojarzenia, które nie wiadomo, jaki owoc przyniosą w przyszłości. Spowodowane jest to dużą ilością erotyki ukrytej lub nie, w bajkach, filmach dla dzieci itp. Producenci mocnej pornografii wiedzą, że należy dawkować te treści powoli, ale systematycznie – stąd półnagie lalki Monster High i inne produkty.

Dalej to ta sfera zaczyna zdobywać wszystkie inne. Młody człowiek uważa, że jego głównym celem jest pięknie wyglądać i pociągać swoim wyglądem tak, by być dla innych obiektem seksualnym. To nie ma nic wspólnego z tym, że dziewczynki podbierały mamie kosmetyki i dla zabawy się malowały. Dziś coraz wcześniej mają swoje zestawy kosmetyków, by od najmłodszych lat wyglądać „pięknie”, pytanie, po co? Nie zdają sobie sprawy z tego, że stają się, już jako kobiety, produktami na rynku pornograficznym, trofeami, które mężczyzna zdobywa dla przyjemności, a potem zostawia jak niepotrzebną rzecz.

PEŁNY ARTYKUŁ PRZECZYTASZ
W PAPIEROWYM WYDANIU “RYCERZA NIEPOKALANEJ”